رویدادها آرشیو خبر ها
تیم غول ها

تیم غول ها

برد ایتالیا برابر اسپانیا برایشان انتقامی شیرین به ارمغان آورد، حالا آنها خود را برای مصاف با آلمان آماده می کنند.

 

تیــــــکــــــیــــتــــــالیــــــا، این تیتر کوریره دلااسپورت بود، آنها ادعا کرده بودند که ایتالیا اسپانیا ― استاد مالکیت ― را له کرده است. حق با آنها بود، احساس قدردانی شدیدی بر یرزمین چکمه حاکم شده بود، وقتی گراتزیانو پله گل دوم آتزوری را به ثمر رساند، به اندازه ی آنتونیو کونته در کنار زمین از خوشحالی آتش گرفته بودآنها کارشان را انجام داده بودند، طلسم اسپانیا را شکسته بودند و انتقام گرفته بودند. این بازی یک نمایش تیمی از اعضای گروه بود، هیچ ستاره ی شاخصی در زمین نبود، بلکه یک مجموعه حالا به یک ملت اجازه ی رویا پردازی داده بود.

 

ژرمن ها در ایستگاه بعدی هستند، اما ساده بگویم، مهم نیست! برای ایتالیایی ها هرکسی باشد مهم نیست چون اتحاد این تیم و نظم تاکتیکی که با بازی مستقیم و سرعت بالا در حمله ترکیب شده است، ایتالیا رو بیشتر به خود آلمانی ها شبیه می کند تا یک سری تازه به دوران رسیده!

 

حالا کونته روز شنبه تیمش را به فینالی دیگر می برد، چرا که این تیم به مراحل بالاتر تورنومنت فکر می کند. آنها تا همین الان هم به ملتشان چیزهای زیادی داده اند اما آدم فکر می کند که آنها هنوز چیزهای خیلی بیشتری برای ارائه دارند.

 

از فوتبال-ایتالیا


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: